Verzenden en retourneren

Retourneren

Mocht een (niet gepersonaliseerd) artikel niet aan jouw verwachting voldoen, dan kan het binnen 14 dagen geretourneerd worden.

Procedure herroepingsrecht standaard artikelen

Voor standaard artikelen die niet volgens specificaties van de consument vervaardigd zijn, geldt de standaard wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Je kunt de artikelen, welke je wenst te retourneren, aanmelden voor retour door een email te sturen naar anne@moonflowerstore.nl,
Vermeld hierbij duidelijk het bestelnummer en welk artikel je wenst te retourneren.

Het te retourneren artikel moet in de originele verpakking worden geretourneerd. De artikelen die voor retour aangemeld zijn, moeten uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons retour gezonden worden. Retourartikelen die niet of niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld, worden niet geaccepteerd. Het aankoopbedrag exclusief verzendkosten wordt na ontvangst en akkoord uiterlijk binnen 14 dagen terug betaald.

Vanwege hygiënische redenen mogen oorbellen niet geretourneerd worden.

Herroepingsrecht op maat gemaakte artikelen

Het artikel wordt niet teruggenomen indien het artikel specifiek op maat gemaakt is voor de klant.

Daarom is dit artikel uitgesloten van het herroepingsrecht
Het herroepingsrecht voor op maat gemaakte artikelen geldt alleen als het artikel beschadigd of kapot is bij levering. Wil je een op maat gemaakt artikel retourneren? Maak dan duidelijke foto’s van de verpakking en van de schade aan het artikel. Omschrijf hierbij wat de schade precies inhoudt. Stuur de omschrijving en de foto’s binnen 7 dagen na bezorging naar anne@moonflowerstore.nl.

Binnen 7 dagen ontvang je een bericht over het oplossen van de schade. De verzendkosten om een op maat gemaakt artikel terug te sturen naar Moonflower Store zijn voor eigen rekening. Mocht je een nieuw artikel ontvangen, dan worden de verzendkosten door Moonflower Store betaald.

Garantie
Moonflower Store geeft op alle sieraden een garantie van 6 maanden. De garantie dekt alleen materiaal- en productiefouten. Als je binnen 6 maanden een artikel terug wilt sturen dat binnen de garantievoorwaarden valt, zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Als je gebruik wilt maken van de garantie, moet je aan de volgende voorwaarden hebben voldaan:

  • het artikel is op een normale manier gebruikt;
  • het artikel is niet kapot gegaan of beschadigd geraakt door normale slijtage;
  • het artikel is goed onderhouden;
  • het artikel is niet zelf kapotgemaakt, beschadigd of vervormd.

De volgende gevallen vallen niet onder de garantie:

  • een breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is) zoals een breuk in een steen of collier;
  • een beschadiging door normale slijtage, onjuist gebruik of verkeerde behandeling;
  • een verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak;
  • een verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid.

    Tot slot: het vervangen of repareren van onderdelen van jouw Moonflower Store sieraad door een externe partij is geheel op eigen risico. Ook in dat geval is de garantie helaas niet langer geldig.

Wil je aanspraak maken op de garantie? Stuur dan een foto van het artikel, samen met de omschrijving van de materiaal- of productiefout naar anne@moonflowerstore.nl
Ik zal de klacht beoordelen en binnen 7 dagen contact met je opnemen.

Reparatie

Wil je jouw sieraad laten repareren of aanpassen? Stuur dan een email naar anne@moonflowerstore.nl.

Prijzen

Sieraden waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, kunnen fluctueren. De prijs vermeld op de website bij het moment van aankoop is de prijs die je betaalt.

Voor overige vragen over verzenden, retourneren en garantie kun je altijd contact met Moonflower Store opnemen. Ik help je graag.

 

 

 

 

 

 

 

 

Login
Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

TOP

Winkelmandje 0